1 sierpnia 2014

❤️Dzień w Gdańsku !

Hej Kochani! 
Mam nadzieje, że u Was wszystko okej :) My ostatnio odwiedziliśmy Gdańsk :) Powiem Wam, że naprawdę uwielbiam to miasto! Ma niesamowity klimat, a piękne, malownicze uliczki robią ogromne wrażenie :) Mieszkańcom Gdańska niesamowicie zazdroszczę ❤️ 

Przede wszystkim chcieliśmy zobaczyć co w tym roku słychać na Jarmarku Dominikańskim :) W ubiegłym roku przez gigantyczne korki niestety nie udało mam sie na nim być :/ 


Od razu po dotarciu do celu, zmęczeni podróżą postanowiliśmy usiąść i napić sie czegoś zimnego 😃


Gdy już nabraliśmy sił, przyszedł czas na spacer 😄 W Gdańsku byliśmy już któryś raz z kolei, więc zwiedzanie nam odpadło i mogliśmy sie bez pośpiechu pokręcić po uliczkach 😃 




Moja mama postanowiła pokazać mi swoją ulubiona gdańską kawiarnie. Nie miałam pojęcia, że taką w Gdańsku posiada ! Szalona 😃 Oczywiście serdecznie polecam Wam tę miejscówkę, bo jest naprawdę klimatyczna 😄 




Jeśli już będziecie mieli na coś ochotę to zdecydowanie polecam Wam ciasto czekoladowe i kokosowo-ananasowe smoothie! Mniam! 


Następnie odwiedziłyśmy najsłodsze miejsce na świecie ! Każdy miłośnik cukierków powinien je odwiedzić 😃 ! 



Poszłyśmy do Lilou,ponieważ chciałyśmy kupić sobie pamiątkowe bransoletki z wakacji  z grawerem, niestety nie dałyśmy rady, gdyż czas oczekiwania na zamowienie był za długi :/ 


W następnym poście pokaże Wam kilka zdjeć mojej stylizacji, żeby teraz nie było za długo :) 




Do zobaczenia w następnym poście ! Bramka mnie podliczyła, czyli oficjalnie uczestniczyłam w Jarmarku! 



Buziaki, 
Magda

24 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia. Bardzo ciekawa fotorelacja. Cieszę się, że wróciłaś na bloga :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się,że wracasz do pisania postów. Pewnie dlatego,że "śledziłam cię" jeszcze na pingerze :)
    Nigdy jeszcze nie byłam w Gdańsku, ale po twoich zdjęciach widzę,że jest to piękne miasto.
    Nie mogę doczekać się 12 sierpnia, kiedy będziesz w Katowicach!http://czarnykleks.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Pinger, to było tak dawno temu :P Ciesze sie, ze sa tu ze mną osoby, ktore obserwują mnie od tak dawna :) W takim razie widzimy sie w Katowicach :)

      Usuń
  3. Byłam w Gdańsku wprawdzie raz, ale również się zakochałam w tym mieście. ♥
    Chciałabym mieszkać nad morzem, ale tak wyszło, że mieszkam na 2 krańcu Polski. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mieszkam na morzem.Nic ciekawego tylko woda i piach.

      Usuń
  4. Świetny post! Cieszę się, że Twój blog nadal sie rozwija i zaczynasz coś tu wstawiać <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia ;)

    http://nadi-natii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna jak zwykle ;*
    polakate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia :) ahh jaką mam ochotę na to ciastko czekoladowe i smoothie :D :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, tylko pozazdrościć mieszkańcom tego przecudownego miasta :)
    http://photopali.blogspot.com/

    **** Odwdzięczam się za każdą obserwacje i każdy komentarz! ****

    OdpowiedzUsuń
  10. super :) ja nigdy nie byłam w Gdańsku. Ciekawy ten słodki świat, haha :)
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Co masz tu na ustach? :) piękne są tutaj :)) i w ogóle sama muszę go Gdańska się wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Z twoich zdjęć wnioskuję że Gdańsk jest przepięknym miejscem :)
    Z niecierpliwością czekam na post ze stylizacją :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz ! Piękna stylizacja ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam to miasto, byłam na spontanicznym, wiosennym weekendzie na wiosne :) i wiem że tam wrócę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia! Chciałabym się tam kiedyś wybrać, ale to jeszcze dalekie plany. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekamy na kolejne posty i liczę, że będziesz częściej się tu pojawiać :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam za Tobą w Poznaniu,już nie mogę się doczekać i zobaczyć Moją ulubioną blogerkę <3.
    Jesteś wspaniała i mam nadzieje że będziesz zawsze dla nas pisać i dodawać filmiki na YT.;*.
    Do zobaczenia w Poznaniu ;*.// http://lussiafashion.blogspot.com/ ///

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie spędzony czas :) Na prawdę ładne zdjęcia :) Nic tylko oglądać :D
    Mam nadzieję, że częściej będą się pojawiały posty, które chętnie poczytam :)
    Zapraszam do mnie jeśli będziesz miała tylko czas :)
    http://nikaandaleksis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie tam :)

    Wpadniesz po komentujesz i może zaobserwujesz?
    Odwdzięcze się tym samym ;P

    http://carolinazaadresowany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne zdjęcia! Strasznie mi się podobają!! ^^


    http://alicce-alicee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Śmiało, napisz coś ! Chętnie poznam Twoją opinię :)

♥Szukaj♥