5 października 2013

♥TAG: Moja przygoda z yt!

Kochani!
Zebrałam się w garść i postanowiłam wrócić do blogowania! Ahh, już zapomniałam jakie pisanie było przyjemne :) Troszkę mnie tu nie było, ale jak widzicie wróciłam z całkiem nowym wyglądem bloga! Mam nadzieję, że się Wam podoba, bo tym razem całą grafiką zajęłam się sama, a dla mnie grafika to już prawie fizyka kwantowa :P 

Dziś świętujemy pierwszy rok mojego kanału na yt i bardzo przyjemną dla oka liczbę 25 000 subskrypcji ! I właśnie w związku z tym, postanowiłam i tutaj odpowiedzieć Wam na te pięć pytań z tagu :)

----------------------------------------------------------------------------------------------
Zaczynamy !
1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z yt?
Kanał założyłam 01.04.12r. Wtedy zaczęłam się na poważnie zastanawiać nad tym całym nagrywaniem filmików. Dopiero w maju (niestety nie pamiętam którego dokładnie) nagrałam swój pierwszy film :) Pamiętam, że był to dosyć duży haul :) Niestety musiałam "zdjąć" go ze swojego kanału, ze względu na brak praw autorskich do muzyki, którą w nim umieściłam  :/ Pierwszy filmik, który możecie u mnie obejrzeć pojawił się 29.06.12r. Moja yt przygoda trwa już rok i cztery miesiące :)

2. Kto lub co zainspirowało Cie do nagrania pierwszego filmiku?/Jak zaczęła się Twoja przygoda z yt?
Śmiało mogę przyznać, że moją największą inspiracją była dla mnie moja przyjaciółka Kinga, to dzięki niej poniekąd wpadłam na pomysł prowadzenia własnego kanału! Kinga prowadziła bloga, też zapragnęłam mieć jakieś swoje miejsce w sieci. Później postanowiłam spróbować czegoś więcej i tak powstała Zmianoholiczka!

3. Jak oceniasz swoje pierwsze filmiki z perspektywy czasu? 
Wydaje mi się, że są super! Jestem dumna z tego, co robię i tego co robiłam! Wiem, że nie były w pełni profesjonalne, momentami śmieszne. Moja dykcja pozostawiała wiele do życzenia, a ciągłe powtórzenia odbierały chęć oglądania. Ale wiecie co? Nadal nie jestem super profesjonalna! Ciągle uczę się czegoś nowego i to mi się podoba!

4.Co zmieniło się w  Twoim życiu odkąd zaczęłaś nagrywać filmiki na yt ? 
Sporo. Z pewnością stałam się bardziej otwarta na ludzi! A to już wielki plus :) Poznałam wspaniałych ludzi, których w innych okolicznościach pewnie nie miałabym okazji poznać. Więcej podróżuje, staram się aktywnie uczestniczyć w yt świecie :) A co najważniejsze, znalazłam swoją pasję! 

5. Jakie rady dałabyś dziewczynom, które chcą rozpocząć swoją przygodę z yt?
Nie analizujcie wszystkiego zbyt długo! Jeśli chcecie nagrywać rozstawcie sprzęt, siądźcie sobie wygodnie i zacznijcie mówić. To proste :) Nie przejmujcie się wredną i niekonstruktywną krytyką! Jeśli przeczytacie nieprzyjemny komentarz, zapomnijcie o nim jak najszybciej, a cała sytuacje usuńcie ze swojej pamięci :) Znajdźcie prawdziwych znajomych, którzy powiedzą Wam "słuchaj, to co robisz jest świetne, zajmuj się tym jak najdłużej" ! 
----------------------------------------------------------------------------------------------
 Hahahaha, już na wstępie zarzuciłam Was potężną ilością tekstu! :P Oby Was to nie zniechęciło :) 
 Na dzisiaj to tyle!
  Buziaki :* 

31 komentarzy:

  1. Kochana! jesteś tak bardzo pozytywną osobą, że nawet najdłuższy Twój tekst czyta się z ogromną przyjemnością! Też bardzo bym chciała zacząć nagrywać filmiki ale chyba nie jestem aż tak silną osobą.. narazie postanowiłam założyć bloga, mam nadzieje, że wytrwam i się nie podam. buziaków mnóstwo Kochana! :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się ciesze że wróciłaś do blogowania <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog rozpromujesz? polecisz u siebie na blogu ??
    iza-izuu.blogspot.com zapraszam zostaw po sobie ślad.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś super!!! Fajnie ze wrocilas do bloga uznaje ze to taki przedwczesny prezent urodzinow bo wlasnie dzisiaj je mam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. super <3 ze wrocilas do blogowania <3 uwielbiam cie. Tez myslalam nad tym zeby nagrywac filmiki i mam ich mnostwo na telefonie ale jakos boje sie to dodac :D mysle nad zalozeniem bloga tylko nie wiem o czym tam pisac i jaka nazwe wymyslic :) pomozesz ? odpowiedz prosze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaj :)

      Usuń
    2. Dodaj :)

      Usuń
    3. Hmm, nie ma się czego bać :P Po prostu je dodaj i wtedy zobaczysz co się stanie :) Blog to też fajna sprawa, sama jakiś czas (oczywiście z przerwami) się tym zajmuje :) Pisz o tym, co Cię interesuje, a jeśli chodzi o nazwę to zastanów się jakie jedno słowo do Ciebie pasuje lub co jest w Topie wyjątkowego albo po prostu wymyśl coś związanego z tematyką :)

      Usuń
    4. Dzieki ;-)
      Zapraszam na mojego bloga
      likeaboss241.blogspot.com

      Usuń
  6. Bardzo cieszę się, że jednak nie opuściłaś bloga! :D A ta nowa odsłona jest naprawdę świetna! < 33

    http://mojkwiatzycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jak ja się ucieszyłam gdy zobaczyłam ten post *.* Jesteś jedyną osobą która tak wszystko pozytywnie mówi,że aż chce się słuchać dalej, dalej i dalej :*

    AgaForever1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana! Tego właśnie oczekiwałam <3 dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz dzięki tobie zaczęłam poważnie myśleć o nagrywaniu... ;* dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś świetna :D

    Jeśli masz ochotę to wpadnij :)
    http://minnianddaisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju,super,że wróciłaś :* Jesteś genialna ! Ja zaczęłam niedawno przygodę z blogowaniem, oczywiście zapraszam
    http://izabelkaaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze z niecierpliwością wyczekuję Twojego nowego filmiku. Uwielbiam Cię !

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeny. Dałaś i ogromną inspiracje i świadomość tego, że nie ważne co robię jest to watre zachodu. Jestem Ci naprawdę wdzięczna i dziękuję, że dla nas nagrywasz. ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ranyyy, ale się cieszę! Od razu dodaję do ulubionych ;3


    Tylko nie wiem co jest, ale u mnie polskie literki się nie wyświetlają, tak jakbyś miala czcionkę nieprzystosowaną do polskich znaków.

    Pozdrawiam,
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie wszystko wygląda okej, także nie wiem :P

      Usuń
    2. a tak, racja! to wszystko przez moją operę. Weszłam na mozilli i wszystko jest Okej :)

      Pozdrawiam,
      Margaret

      Usuń
  15. Wrescie Reaktywacja <3 Śliczny wygląd :** Jestem z tobą od 19 Kwietnia ;* Pozdrawiam :*
    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne włosy<3 Bardzo się cieszę ,że znowu będę mogła "spotykać się z Tobą" na blogu ;)
    Zapraszam na mojego, skromnego ale jednak bloga;)
    http://www.alka-pralka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. o czym następny filmik ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeeej w końcu wróciłaś ! Cieszę się bardzo :D
    YT mi nie wystarczał :P haha
    Mam nadzieję, że już zostaniesz tu na dłuuugo długo :*

    zakochanewzelkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Śmiało, napisz coś ! Chętnie poznam Twoją opinię :)

♥Szukaj♥