1 stycznia 2013

♥Cześć Kochani, to ja Zmianoholiczka!


Kochani,
witam Was bardzo serdecznie w naszym zupełnie nowym miejscu. Jestem pewna, że większość z Was przywykła do mojego pingerowego bloga (www.czarna-lukrecja.pinger.pl) :) Przyszła pora na zmiany; postanowiłam zostawić mojego starego bloga i przenieść się tutaj :) Blogowanie to bardzo ważna część mojego życia; tam życie niestety wygasło, moja pozytywna energia zmieniła się na jej krytyczny brak :/ Nie chciałam utracić Was i mojej pasji, dlatego też postanowiłam spróbować tutaj :) Może nowe, nieznane miejsce przywróci mi dawną chęć pisania i tworzenia :) Mam taką nadzieję :) Nie ukrywam tego, że liczę na Wasze wsparcie ;) Bez Was niczego bym nie osiągnęła i wiem, że jeżeli Was zabraknie, to nic nie osiągnę ;) 

Stary blog nadal będzie istniał, chociaż zostanie zawieszony. Nie chcę go usuwać ze względu na wszystkie moje wpisy, chcę żebyście ciągle miały do nich dostęp :) 

Na nowym blogu postaram się wklejać dużo zdjęć, na pewno pojawią się filmiki, których kręcenie stało się moją nową pasją :) Raz lub dwa razy w tygodniu przewiduje zdjęcia ze strojami dnia :) Mam cichą nadzieję, że uda mi się dodawać wpisy regularnie :)

Teraz nie pozostaje mi nic innego, jak zaproszenie Was do komentowania, obserwowania i oczywiście pozostania ze mną :) Wierzę w to, że uda nam się tu stworzyć kolejne cudowne miejsce :) 

34 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcie :* Obserwuje ..

    Zapraszam do mnie
    http://nikola-nikolaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny blog ! ;*
    zapraszam serdecznie http://szczepuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet nie wyobrażasz sobie jak się cieszę że założyłaś blogspota i wreszcie mogę Ci komentować wpisy ;) ;p
    +śliczny sweterek masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję i życzę powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam zmienić wygląd bloga, bo bardzo nieczytelny jest: )

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, czekałam aż tylko przejdziesz na blogspota, ale koniecznie zmień wygląd bloga, jest strasznie pstrokaty i mało czytelny

    OdpowiedzUsuń
  7. no, wreszcie jesteś na blogspocie! strasznie się cieszę, bo nie lubię plingera ;)
    jeżeli mogę coś doradzić to zmień czcionkę na bardziej czytelną i tło na jednolite, bo źle się czyta posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tło zostanie takie jakie jest, ale zmieniłam czcionkę :) Mam nadzieję, że blog stał się bardziej czytelny :)

      Usuń
  8. kocham twojego bloga :D będę obserwować ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. juhu wreszcie na blogspocie! obserwuję i powodzenia, będe często zaglądać ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeziębisz się! :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zycze powodzenia I napweno bd zagladac tu codziennien;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej ;P Fajnie się zapowiada :D Będę zaglądać :)
    Ps:ładny sweterek-mam podobny ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś przezmnie nominowana do Liebster Blog Award :)
    nikola-nikolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, choć szczerze wątpię w swoje szanse :)

      Usuń
  14. Nareszcie na blogspocie. Przynajmniej będę bardziej na bieżąco z nowościami od Ciebie. W wolnej chwili wpadnij na mojego bloga: cherryfication.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie ukrywam, że jestem mega szczęśliwa, że założyłaś tutaj bloga. przyznam, że blogspot bardziej mi pasuje. pinger nie był zły, ale jednak tu jest stanowczo lepiej. życzę ci powodzenia !!! pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. super, sweterek świetny a na zdjęciach wygląda jeszcze bardziej uroczo ;) pozdrawiam i czekam na kolejne posty !

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz !
    Będę wpadać bo zapowiada się ciekawie !
    <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć!
    Od pewnego dłuugiego czasu zaglądam na Twój kanał oraz bloga i jestem zakochana w Twoim stylu i zachwycona Twoimi pomysłami oraz Twoją osobą. :O *w*
    Uwielbiam Twoje porady, haule (nie wiem czy tak to się pisze i odmienia ;/ ) i wszystkie inne porady!
    Dzięki Tobie, sama założyłam bloga i jestem z tego powodu bardzo zadowolona.
    Mam tylko 14 lat, ale myślę, że to nie przeszkadza czytelnikom, pewnie moim rówieśnikom.
    Jeśli Tobie też nie przeszkadza ten wiek, to może wpadłabyś na mojego bloga? Chciałabym się przekonać czy wszystko robię odpowiednio, bo wydaję mi się, że jesteś... profesjonalna? Robisz wszystko porządnie, więc byłabym zachwycona tym, że obserwujesz mojego bloga, czy komentujesz!
    Jeśli nie chcesz, to okej, ale chcę żebyś wiedziała, że jestem twoją ogromną fanką! ;*
    Czekam na kolejne filmiki i posty!

    A tu link do mojego bloga: hello-in-my-life.blogspot.com
    Buziaki!
    ~Mania

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog, super styl. Podziwiam Cię :) Jesteś bardzo oryginalna :*
    Pozdrawiam i proszę o odwiedzenia naszego bloga :
    http://4everfashionablee.blogspot.com/
    Będę bardzo wdzieczna, za miły komentarz :* Buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć ! Słuchaj mogłabyś podać mi twój e-mail z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. http://dietakopenhaska14.blogspot.com/

    Wejdź i odmień swoje życie razem ze mną !

    OdpowiedzUsuń
  22. http://fashionfoodlifestyle2002.blogspot.com/ <33 kocham cię!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. Serdecznie zapraszam na stronę 3 BFF Niny, Wiki i Darii www.super-przyjaciolki.manifo.com dziękujemy za LIKE oraz zachęcamy do jej udostępniania super przyjaciółki www.super-

    OdpowiedzUsuń
  25. Nwm czy bede raczej na yotube

    OdpowiedzUsuń

Śmiało, napisz coś ! Chętnie poznam Twoją opinię :)

♥Szukaj♥